SZIGMATEC KFT. 4400 Nyíregyháza, Moszkva u. 32. Tel.: 0642/311-746, 0630/9636-405

Szolgáltatásaink

 

Pénztárgép szervizünk rendelkezik a javítások ellátáshoz szükséges NAV engedéllyel. (10089)

 

Pénztárgépet vásárolna?  - gondolja át az alábbiakat-:

Hány vásárlóra számít naponta? Szüksége van kasszafiókra? Vásárokra kitelepül? Használ PLU-t? A PLU előre programozott árat jelent. Hányféle árucikk lesz a boltban? Mit szeretne csatlakoztatni a pénztárgépekhez? Vonalkódolvasó, számítógép, mérleg? - Ezek meggyorsítják az eladást-.

Minden új, vagy használt pénztárgépet üzembe kell helyeztetni az arra feljogosított szakszervizzel.

Pénztárgép beüzemelése.

Pénztárgép üzembe helyezés alkalmával kollégáink beállítják az Ön cége adatait a pénztárgép nyugta fejlécére.

·         Vállalkozó neve

·         Vállalkozás székhelye

·         Az üzlet neve (Fantázia név)

·         Vállalkozás telephelye (ott, ahol a pénztárgép ténylegesen üzemel)

·         Adószám

Ezen adatok egy része kötelezően előírt, de lehet saját reklámot is elhelyezni rajta.

Az üzembe helyezés részét képzi a NAV felé történő kötelező lejelentés, ezzel nem Önnek kell bajlódnia, cégünk teljes körű ügyintését végez. Az üzembe helyezés végeztével kiállítjuk a pénztárgép naplót, amit a felhasználó részére átadunk. Ennek a füzetnek mindig a pénztárgép közelében kell lennie, ez olyan, mint az autóknál a forgalmi engedély, ha ellenőrzéskor nincs meg, az kellemetlenségeket is okozhat.

Minden új, vagy használt pénztárgép vásárlásakor részletesen bemutatjuk annak a működését, hasznos tanácsokkal látjuk el a felhasználót. Használat közben biztosítunk egy telefonos elérhetőséget, amin segítséget tud kérni, ha elakadna a munka közben.

 

Használt pénztárgép vásárlása.

A használt pénztárgép vásárlásakor nagy körültekintéssel kell eljárni! Minden esetben a megvásárolni kívánt pénztárgépet az engedély száma alapján ellenőrizzen le megtalálható, NAV adatbázisában, hogy rendelkezik-e még érvényes forgalmazási engedéllyel. Használt pénztárgép megvásárlásakor azt a régi tulajdonosnak le kell zárni és fekete doboz cserével az új cég nevére üzembe kell helyezni.

Használt-elöregedett pénztárgépet nem érdemes vásárolni, mert olyan rejtett hibák előfordulhatnak, amit az eladó nem hozott az új tulajdonos tudtára (gyenge akkumulátor, elhasznált nyomtató, korábban belefolyt valami ...). A használt pénztárgép árán felül még számításba kell venni, az átírási költségeket és a fekete doboz árát is.

Szervizünkben kapható használt pénztárgépek minden esetben teljes körű átvizsgáláson és felújításon estek át, így majdnem az újjal azonos kondícióval rendelkeznek.

 

Új, vagy használt pénztárgép vásárlásakor egy rövid bemutató keretében megtanítjuk a felhasználót a pénztárgép alap műveleteinek az elvégzésére. Azonban itt nem ér véget a támogatás, bármikor hívhatnak minket, ha használat közben elakadnának és segítségre szorulnak. A pénztárgépeknél előforduló hibák túlnyomó többsége csak kezelési hiba, ezért azt javasoljuk, hogy mielőtt behozná hozzánk a pénztárgépét javításra hívjon fel minket telefonon, nagy valószínűséggel tudunk azonnal segíteni.
Ha egy új alkalmazottat vesz fel üzletébe, akkor lehetőséget biztosítunk, hogy bemutató termünkben egy teszt pénztárgépen megtanítsuk a helyes kezelésre, papír csere elvégzésére. Igény esetén ezt az Ön üzletében is elvégezzük, ehhez kérjük érdeklődjön az alábbi elérhetőségeinken.

 

Adómemória csere.

A pénztárgépnek a fekete doboz (adómemória) amiben tárolódnak üzlete forgalmi adatai, ez egy védett memória egység, amiből adatot törölni, módosítani nem lehet.

Fekete doboz (adómemória) cserére akkor lehet szükség, ha betelik, meghibásodik, vagy új tulajdonosnak kell átírni a pénztárgépet. A fekete doboz cserét a NAV engedélyezi, vagy tiltja. Előfordulhat, hogy a régebbi típusú pénztárgépekben nem lehet már adómemóriát (fekete dobozt) cserélni, ilyenkor új pénztárgépet kell vásárolni.

Már szinte minden pénztárgép figyelmeztetést küld az adómemória megtelte előtt 100 zárással, ezt a napi zárásokon tünteti fel.

Pénztárgép szervizelése:

Elromlott, nem működik, hívja pénztárgép szervizünket, és rövid határidőn belül ismét üzemképessé tesszük a pénztárgépét. Jól felszerelt szervizünkben, magasan képzett kollégáink segítenek minden pénztárgépen és a hozzátartozó kiegészítőkben előforduló hibát megjavításában.

Szervizünkben nem csak megjavítjuk a pénztárgépét, hanem karbantartást is végzünk rajta. Ez magába foglalja a pénztárgép tisztítását, a nyomtatók ellenőrzését.

Alapelv, csak a kifogástalan állapotú, szakszerűen megjavított pénztárgépet adunk vissza a tulajdonosnak!

 

Éves zárás.

A Pénzügyminisztérium rendeletben szabályozza a pénztárgépek használatát. Ebben szerepel, hogy a bevétellel való egyeztetés érdekében minden pénztárgép adómemóriájából, fekete dobozából ki kell íratni az előző évi forgalmakat és azt az ellenőrzés céljára megőrizni.

Ezt a kiíratást minden év elején kell elvégezni, korábban volt megadott fix dátum a kiíratás elvégzésére, azonban néhány éve az Adó hivatal már nem ad meg dátumot.

Ha biztosra akar menni, telefonáljon nekünk az év végén, vagy januárban és előjegyezzük a kiolvasást az Ön számára. Ez érvényes a szervizbe történő beszállításkor, vagy az üzletébe történő kiszállás alkalmával is. Szervizünk kedvező áron készíti el és szakszerűen dokumentálja a kiolvasás tényét. Bízza szakemberre a pénztárgépe éves kiolvasást és nem érheti meglepetés.

Keresse kollégáinkat telefonon, vagy elektronikus levélben.

 

Pénztárgépzárás

Ha Ön szünetelteti, vagy megszünteti tevékenységét, akkor Önnek pénztárgépzárásra van szüksége. A pénztárgép lezárása során szervizünk kiíratja a pénztárgép addigi forgalmát, valamint kitölti és eljuttatja a NAV részére az adatközlő lapot. Bejelentjük a NAV-nak, hogy Ön az adott telephelyen már nem folytat vállalkozást azzal a pénztárgéppel.

Szintén pénztárgépzárásra van szükség, ha a pénztárgép további javítása nem gazdaságos, vagy adómemória megtelt és cseréje nem engedélyezett.